Thursday 14 February 2013

TAG di Joho

assalamualaikum guys,

guess what, Ah Tag datang Johor okay..aku pon dengan gumbira dan berbesar hati bawak dia jalan-jalan aka tolong dia mengosongkan poket. mula-mula aku bawak dia pergi CS, niat nk bawa dia makan di season's cafe. tapi tengah jalan-jalan dia boleh ternampak 1 jacket tu, sepantas kilat tarik tangan aku & dengan jayanya dia telah mengeluarkan duit untuk membayar jacket tu. dah senang hati beli jacket baru la pergi makan di season's cafe :) omnomnomnom

lepas makan, satu hal pulak datang. kami berebut nak bayar. segan la aku, aku dah ckp nk bawak dia makan di situ tapi dia pulak bayar. pada hal, memang aku nk belanja dia tp dah jadi terbalik pulak. dia belanja aku =.="  *pening. kalau makan kat food court tu tak heran la jugak nk suruh dia bayar, walaupun season's cafe tu x ada la mahal mana tapi makan sepinggan je dah lebih kurang RM16. makanan aku campur makanan dia je dah habis berpuluh, patut la kemain laju dia mintak bill kat waiter tu. haish, aku pon silap. siapa suruh leka ye tak?

habis je memenuhkan perut aku terus ajak meryap dalam bangunan CS tu, sebab aku pon dah lama tak merayap kat situ sebenarnye. tetiba kami TER-masuk pulak kat TRIO dan TER-beli baju dia, baju adik dia dan aku pon TER-beli baju aku 2 helai.. see, kepale hotak dia plus kepala hotak aku equal to INSANITY. dia punya shopping, mashaAllah.. kalah aku weyhh serious tak tipu. bila dia dah banyak mem & ter-beli muka aku dah muke cuak.

settel round CS, bawak pulak merayap di JPO. kat situ dia belanja aku kemeja, tapi serious time tu muke aku dah tak senang dah tengok dia ni asyik membeli je. jenis otak seminit, nk terus buat. nanti baru nak menyesal tapi time tu tak guna la kan nak menyesal pon. sebelum habis round JPO dia beli starbucks. then hantar aku balik.. hahaha siapa sangka boleh tengok dia punya gila shopping. thank god ada dia ni dalam kehidupan aku. kalau tak, siapa nak layan aku punye prangai yang entah ape-ape ni? hahaha

okay lah, panjang sangat aku bercerita ni.. till next time :)


kira berjaya la misi dia dalam menghabiskan duit yang ada di poket =.=" hai anak teruna En.Jafri ni, kemain kau ye berbelanja

0 comments:

Post a Comment