Sunday 27 January 2013

i cant explain

kenapa aku cepat je nak keluarkan air mata? sebab hormon perempuan ke atau aku memang jenis cepat berkecil hati ? its just a few words yang keluar daripada dia, tapi kenapa entah aku terasa sangat sampai termenangis. bukan aku tak cuba tahan, tapi lagi ditahan air mata tu lagi laju pulak dia keluar.

how nice kalau time tu dia pandai selami hati ni, give a warm hug and says a words that make me calm. yeah, mmg dari kecil lagi aku macam tu. terasa hati atau terkecil hati mesti aku akan diam seribu bahasa and at the end tears came out. my oh my, is it wrong? is it bad? its not like i choose to make it bigger, but he make me hard feeling. i admit, its just a small thing but it still hurt my feeling. it feel like he slap my cheek!

bila rewind & playback apa yang dia kata tadi tu, suddently my eyes feel warm and tears will appear. kenapa lah aku ni cepat sangat terasa & berkecil hati? actually, tadi tu terus masuk sebab air mata tu dah menjurai dah cuma masa dah nak sampai depan rumah aku tarik nafas dalam-dalam then aku kesat air mata baru aku turun motor. tapi tak pandang dia sebab nanti air mata aku laju jek nak keluar. bila sampai dalam bilik aku baring sambil lap air mata then a few minute later i've got a text from him. he ask

what wrong with me

it just i cant answer his question, because i know for him its nothing at all but why should i take it seriously? argh, just forget it. im too weak. i'll always lost when its about an emotional battle. im such a loser!

0 comments:

Post a Comment