Tuesday 3 July 2012

hari-hari ku sebelum balik ke Kedah

assalamualaikum my dear bloggie,
tak mampu pemilik blog nak buat intro panjang pada waktu sebegini sebab saya teramatlah busy dengan urusan untuk pendaftaran ke semester seterusnya dan juga urusan mem-packing barang untuk kembali ke utara iaitu negeri kedah. sambil itu saya tak mampu berblogwalking buat masa terdekat ni tika hati sedang berlara, tak mampu nak sembunyikan hati yang sedang sedih nak balik ke Kedah.

sebelum mendaftar ke poli saya & keluarga akan bercuti ke Langkawi, tapi holiday ni tak mampu halau perasaan murung nak balik ke Kedah. mungkin sedih nak tinggalkan family dan juga negeri johor buat sementara waktu ni kann. moga time holiday tu mood saya okay dan dapat kembalikan kegembiraan & keceriaan diri.

 insyallah saya akan kembali ber blogwalking apabila segala urusan selesai, saya memerlukan waktu untuk melayan hati ni. kepada yang masih sudi singgah ke blog saya arigato saya ucapkan, nanti saya singgah page awk okay. sy nak layan pengunjung saya dengan hati yang ceria, tak mahu sedih & murung time melawat page pengunjung saya. 


pesanan penulis : doakan kejayaan saya dalam pelajaran dan kehidupan ini. moga kepayahan ini menghadiahkan kegembiraan di masa akan datang.maaf sebab posting saya pon murung je

0 comments:

Post a Comment