Friday 17 May 2013

15 fact about him

disebabkan kebosanan yang terlampau di malam hari maka bermulalah kemengarutan tuan blog ni.. so, here it is 10 fact about HIM *hanya beta sahaja yang perlu tahu namanya:

1. HIM *semestinya lelaki jika berdasarkan tajuk

2. sangat baran ehh silap, dia sesungguhnye penyabar *sabar la kan melayan my super annoy request & habit

3. sepet macam apek *especially without wearing his spect

4. around 171cm *rendang aje ekekeke

5. he is so in love with his baby *TX,TAG,VAIO :( im not include kuang kuang kuang

6. kedekut pemurah terok * tak pernah berkira dengan aku

7. melayan semua orang sampai aku rase jelous *ni la yg selalu aku risau n jelous

8. suka pakai semad-semod serabut-serabai *aku tukang bebel

9.  he love blue colour *tuala dia carton-cartoon warne biru!! haha

10. dia kate kat aku dia benci lipas*busuk kabonye

11. sleepyhead!!

12. kalau ada duit kat tagan dia akan jadi SHOPHOLIC *aku yang naik takut tengok

13. makan tak memilih *tapi selalu kena ikot kerenah aku

14. perangai dia sesungguhnya bertentangan dengan aku *selalu jadi bahan gaduh

15. blog dia a bit boyish girlish *sebab aku yang gubah blog dia





ok tu jek yg boleh aku share untuk hari ni.. till next time peeps p/s : LOVE him



0 comments:

Post a Comment