Sunday 24 February 2013

ouh lect

and i dont know for how many times my math lect sabotaj me. aku dah terpacak kat poli baru cakap tak ade kelas??kadang-kadang tu tak cakap pon kelas batal, dia main tak hadir jek. aku ni naik public transport, mana mungkin aku nak patah balik ke rumah. walaupun aku di tahap penat yang maksimum tapi aku terpaksa tunggu jugak di sekitar poli ni dari pukul 8.00am sehingga 10.00 am sebab pukul 10.00am nanti aku ada makmal geotech. FYI, lab geotech kebanyakkannye adalah kerja berat. 

dengan itu aku nk buat pengakuan yang aku pon tak tahu nak menghadapi lab macam mana hari ni. dengan badan rasa tak sihatnye. tadi dah termenangis dah bila terserempak dengan kawan aku yang montel tu. haish, nk ditahan air mata ni tak boleh sebab dia berdegil nak keluar jugak. its really suck with this situation, mohon tuka lect dgn segera!! haha *kejamnye aku

BTW, thanks kepada air mata sebab kalau kau tak ada entah apa jadi dengan aku sekarang ni.

0 comments:

Post a Comment